środa, 23 lutego 2011

Alan Tudyk w Suburgatory


Alan Tudyk wystąpi w nowym serialu stacji ABC. Komedia kręci się w okół nastolatki o imieniu Tessa, która całe dotychczasowe życie spędziła na Manhattanie. Jej ojciec George postanawia przenieść się w miejsce, które Tessa uważa za największą krzywdę, jaka może spotkać 'człowieka z miasta', a mianowicie - typowe, amerykańskie przedmieścia. Produkcja nazywa się Suburgatory (wydaje mi się, że jest to zgrabna zabawa słowami suburbs-przedmieścia oraz purgatory-czyściec), a jej twórca to Emily Kapnek. Dlaczego piszę o Alanie? Zapamiętałem go głównie z nienagannie zagranej roli Simona Smitha w prześmiesznej, brytyjskiej komedii pod tytułem "Death At a Funeral" [tł. "Zgon na pogrzebie"]. Kogo zagra Tudyk?

Aktor wcieli się w starego przyjaciela George'a z koledżu, który przez wiele lat mieszka na przedmieściach. O ile fabuła na pierwszy rzut oka mnie nie przekonuje, jestem bardzo ciekawy jak zostanie ukazane życie typowego Amerykanina mieszkającego po za miastem oraz jak w nowej roli wypadnie owy artysta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz